طراحی سایت در جمعه سیاه

طراحی سایت جمعه سیاه

با دوستات به اشتراک بذار!

فهرست مطالب

به تحریر تولید محتوای زایت

جمعه سیاه و تخفیف‌های ویژه

در هر جامعه‌ای افراد به دنبال فرصت مناسب برای انجام خرید‌های خود هستند. البته بهتر است بجای فرصت مناسب از اصطلاح قیمت مناسب استفاده شود، دقیقتر است!

همین نیاز به فرصت مناسب باعث شد در روزگاری دور (نسبت به تاریخچه خریدکردن به شیوه نوین) در کشور امریکا سنتی ایجاد شود به نام جمعه سیاه!

ریشه اصطلاح جمعه سیاه

شاید برای شما هم وجه تسمیه جمعه سیاه جالب باشد. ریشه اصطلاح Black Friday را در آمریکا می‌شود یافت. سنتی که در آن، روز بعد از عید شکرگزاری به تخفیفهای ویژه فروشگاه‌ها و شرکت‌ها اختصاص می‌یابد. به طور دقیق چهارمین جمعه ماه نوامبر.

داستان‌های مختلفی از پیدایش این اصطلاح می‌شود پیدا کرد اما معتبرترین آن به دهه ۵۰ میلادی و شهر فیلادلفیا می‌رسد. هر شنبه بعد از عید شکرگزاری مسابقه بزرگ دربی بین دو باشگاه Army و Navy برگزار می شد و افراد زیادی در روز جمعه از شهرها و روستاهای اطراف به شهر فیلادلفیا می‌رفتند. تعداد جمعیت به حدی زیاد بود که سیاهی انسانها رنگ شهر را عوض می‌کرد. نیروهای پلیس فیلادلفیا به این جمعه، جمعه سیاه می‌گفتند!

The Army Navy football game at Soldiers Field cropped
By Source (WP:NFCC#4), Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=54256558

فرهنگ امریکایی در ایران

مثل سرتاسر دنیا، این رسم چندین سال است که به ایران هم رسیده است. البته شرکت‌های ایرانی خلاقیت‌هایی هم در اجرای آن به خرج داده اند تا کمی با فرهنگ ما همسوتر گردد.

به طور مثال، شرکت بامیلو قبل از آنکه در ادغام با گروه اسنپ کامل از چهره اینترنتی ایران حذف گردد اصلاح حراجمعه را باب کرد و یا دیجیکالا با کمی تغییر تاریخ اصطلاح یلدای شگفت انگیز را خلق کرد.

تخفیف ویژه زایت

اما زایت نیز با ایجاد کمپین «جمعه سیاه، هفته سفید» به سبک خود وارد گردونه تخفیف‌ها شده است.

گروه طراحی سایت تخصصی زایت در بازه زمانی ۹ تا ۱۵ آذر سال ۹۸ تخفیف ۲۰ درصدی را برای طراحی سایت در نظر گرفته است که فرصت بسیار ویژه ای را برای متقاضیان طراحی سایت ایجاد کرده است.

پس تا دیر نشده است از طریق صفحه تماس با زایت ارتباط خود را با ما برقرار کنید و از تخفیف ویژه هفته سفید بهره مند شوید!

طراحی سایت جمعه سیاه

به تحریر تولید محتوای زایت

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب

مشاوره سریع با تکمیل فرم زیر