طراحی سایت و بهره‌گیری از اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

zite-طراحی-سایت-زایت-استوری-اینستاگرام

با دوستات به اشتراک بذار!

فهرست مطالب

به تحریر تولید محتوای زایت

طراحی سایت آغاز فعالیت اینترنتی خیلی از افراد و کسب و کارها می‌باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از راهکارهای افزایش بازدید سایت در کنار سایر روشها می باشد و یکی از محبوبترین شبکه‌های اجتماعی بویژه در ایران اینستاگرام می‌باشد. در این مطلب یکی از راهکارهای ساده برای افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام معرفی می‌گردد.

zite-طراحی-سایت-زایت-استوری-اینستاگرام

نمایش محتوا در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام ۴ راهکار برای نمایش محتوا در اختیار کاربرانش قرار می دهد:

  • پست Post
  • استوری  Story
  • لایو Live
  • اینستاگرام تی‌وی IGTV

به احتمال زیاد شما با انواع محتوای ذکر شده در بالا آشنایی دارید. در میان راهکارهای فوق یکی از پربازدیدترین آنها استوری اینستاگرام می باشد. محتوایی که به مدت ۲۴ ساعت به تمام دنبال کنندگان شما نشان داده می‌شود و معیاری برای سنجش بازدیدکنندگان واقعی صفحه اینستاگرام شما می باشد. شاید جالب باشد بدانید که پس از معرفی استوری در اینستاگرام میانگین زمان سپری شده در این شبکه اجتماعی ۱۰ دقیقه افزایش پیدا کرد! اما چطور می توان بهترین بهره را از استوری اینستاگرام برد؟

مطلب مرتبط:

آیا تنها یک پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرام برای ما کافیست؟


zite-instagram

استوری اینستاگرام چطور به بازدید سایت ما کمک می کند؟

یکی از ویژگی هایی که استوری اینستاگرام دارد قابلیت افزودن لینک در آنها می باشد. آیا تا به حال نوشته see more پایین بعضی استوری ها دقت کرده اید؟‌ کافیست دست خود را روی آن به بالا بکشید و به صفحه اینترنتی لینک شده در آن استوری منتقل شوید. بسیاری از بزرگترین شرکتها و چهره های اینستاگرام از این قابلیت برای تبدیل فالورهای خود به مشتریان استفاده می کنند.

شما می توانید با قراردادن یک تصویر جذاب و پیوست کردن لینک به صفحه مرتبط در وب سایت خود، بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام خود را تبدیل به ترافیک وب سایت کنید. تصور اینکه تمام بازدیدهای روزانه شما از صفحه اینستاگرام به ترافیک سایت شما تبدیل شوند برای هر فرد و کسب و کاری بسیار جذاب می باشد. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام بسیار آسان می باشد و در بخش بعد کاملاً توضیح داده خواهد شد.

طراحی-سایت-زایت-استوری

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

قبل از شروع باید بیان شود که صفحه شما یکی از دو ویژگی زیر را بایستی داشته باشد تا قابلیت اضافه کردن لینک برای آن فعال گردد:

-صفحه شما از طرف اینستاگرام تایید (verify) شده باشد و تیک آبی داشته باشد.

یا

– صفحه شما بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده داشته باشد.

پس اگر واجد یکی از دو ویژگی فوق هستید قدمهای زیر را برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام دنبال کنید:

۱- ابزار استوری را در اینستاگرام لمس کنید و فیلم یا عکس انتخابی خود را انتخاب کنید.

۲- در بالای صفحه، آیکون شبیه زنجیر را انتخاب کنید.

طراحی سایت زایت آیکن لینک

۳- در صفحه بعد گزینه + URL را انتخاب کنید. (اگر تمایل به لینک کردن استوری به محتوای IGTV دارید گزینه + IGTV Video را انتخاب کنید.)

طراحی-سایت-زایت-افزودن-لینک

۴- در کادر باز شده لینک مورد نظر را وارد کنید و گزینه done‌ را انتخاب کنید.

به همین راحتی شما می توانید از مزایای زیادی که اشتراک لینک سایت در اینستاگرام شما دارد بهره ببرید و باعث افزایش بازدید سایت خود شوید. شما می‌توانید سوالات خود درباره این موضوع را در همینجا مطرح کنید.

به تحریر تولید محتوای زایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب

مشاوره سریع با تکمیل فرم زیر