به نام آفریننده مهر

 

با سلام

احتراماً، پرسشنامه حاضر جهت گردآوری اطلاعات مطالعه ای تحت عنوان "بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر رفتار وفادارانه مصرف کنندگان محصولات غذایی ارگانیک" با هدف شناسایی تأثیر شبکه های اجتماعی بر رفتار وفادارانه مصرف کنندگان طراحی شده است.

شایان ذکر است که پاسخگویی به پرسشنامه حداکثر ده دقیقه از وقت ارزشمند شما را خواهد گرفت و کلیه اطلاعات جمع آوری شده به صورت محرمانه باقی خواهد ماند. اميد است با همكاری خود محقق را در انجام اين امر ياری فرمائيد. در صورت تمایل از آگاه شدن، نتایج پژوهش و یا هرگونه اطلاعات تکمیلی می‌توانید با آدرس پست الکترونیکی Mahdigolchin@hotmail.com مکاتبه فرمایید.

با تشکر

مهدی گلچین

دانشجوی دکترای بازرگانی – بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه

لطفاً عبارات زیر را به دقت مطالعه نموده و با توجه به گزینه های موجود، گزینه‌ای که نزدیکترین حالت به شما را بیان می کند انتخاب نمایید.

تبلیغات: