همکاری در فروش و یا AFFILIATE MARKETING یک روش بازاریابی است که با نام‌هایی هم‌چون بازاریابی پورسانتی، بازاریابی وابسته، بازاریابی معرف و فروش رابطه‌ای نیز شناخته می‌شود. به‌طور کلی در سیستم همکاری در فروش سه عضو بازاریاب، فروشنده و خریدار حضور دارند. بازاریاب با تولید محتوا، کاربر را به سایت فروشنده انتقال می‌دهد و در ازای تکمیل خرید، درآمد کسب می‌کند. امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از این سیستم برای بالا بردن میزان فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران سیستم آزمایشی مشارکت در فروش خود را راه‌اندازی کرده است.

در این ویدیو نحوه موفقیت بیشتر در همکاری در فروش با طراحی صفحه فرود و یا LANDING PAGE را خواهید آموخت.

در صورتی که تمایل به داشتن لندینگ پیج (صفحه فرود) مخصوص به خود را داشته باشید با ما تماس بگیرید و با کمترین هزینه صاحب لندینگ پیج خود شوید.

همانطور که در ویدیو نیز اشاره شد لندینگ پیج مکمل صفحه اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و … شما می باشد و باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.