سیستم همکاری در فروش و بهره گیری از صفحه فرود landing page

zite-affiliate-marketing-زایت-طراحی-سایت-ارزان

با دوستات به اشتراک بذار!

فهرست مطالب

به تحریر تولید محتوای زایت

همکاری در فروش و یا AFFILIATE MARKETING یک روش بازاریابی است که با نام‌هایی هم‌چون بازاریابی پورسانتی، بازاریابی وابسته، بازاریابی معرف و فروش رابطه‌ای نیز شناخته می‌شود. به‌طور کلی در سیستم همکاری در فروش سه عضو بازاریاب، فروشنده و خریدار حضور دارند. بازاریاب با تولید محتوا، کاربر را به سایت فروشنده انتقال می‌دهد و در ازای تکمیل خرید، درآمد کسب می‌کند. امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از این سیستم برای بالا بردن میزان فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران سیستم آزمایشی مشارکت در فروش خود را راه‌اندازی کرده است.

در این ویدیو نحوه موفقیت بیشتر در همکاری در فروش با طراحی صفحه فرود و یا LANDING PAGE را خواهید آموخت.

در صورتی که تمایل به داشتن لندینگ پیج (صفحه فرود) مخصوص به خود را داشته باشید با ما تماس بگیرید و با کمترین هزینه صاحب لندینگ پیج خود شوید.

همانطور که در ویدیو نیز اشاره شد لندینگ پیج مکمل صفحه اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و … شما می باشد و باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

به تحریر تولید محتوای زایت

سایر مطالب
سایت فروشگاهی
مقالات آموزشی

یک سایت فروشگاهی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سایت فروشگاهی خوب، می تواند ویترین موفقی از کسب و کار شما باشد اما این در صورتی است که بدانید دقیقا چنین سایت موفق باید چه ویژگی هایی داشته باشد و آنها را در سایت خود پیاده سازی کنید.

صابر راستی کردار
عمومی

صابر راستی کردار؛ از دژاوو تا وزیر

چقدر خوانا باشد؟ چطور خواننده خسته نشود؟ چطور سریع بخواند؟ تمام این افکار، دغدغه های صابر راستی کردار، سازنده فونت وزیر متن است؛ فونتی که وزیر گوگل شد.