سیستم همکاری در فروش و بهره گیری از صفحه فرود landing page

zite-affiliate-marketing-زایت-طراحی-سایت-ارزان

با دوستات به اشتراک بذار!

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

همکاری در فروش و یا AFFILIATE MARKETING یک روش بازاریابی است که با نام‌هایی هم‌چون بازاریابی پورسانتی، بازاریابی وابسته، بازاریابی معرف و فروش رابطه‌ای نیز شناخته می‌شود. به‌طور کلی در سیستم همکاری در فروش سه عضو بازاریاب، فروشنده و خریدار حضور دارند. بازاریاب با تولید محتوا، کاربر را به سایت فروشنده انتقال می‌دهد و در ازای تکمیل خرید، درآمد کسب می‌کند. امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از این سیستم برای بالا بردن میزان فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران سیستم آزمایشی مشارکت در فروش خود را راه‌اندازی کرده است.

در این ویدیو نحوه موفقیت بیشتر در همکاری در فروش با طراحی صفحه فرود و یا LANDING PAGE را خواهید آموخت.

در صورتی که تمایل به داشتن لندینگ پیج (صفحه فرود) مخصوص به خود را داشته باشید با ما تماس بگیرید و با کمترین هزینه صاحب لندینگ پیج خود شوید.

همانطور که در ویدیو نیز اشاره شد لندینگ پیج مکمل صفحه اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و … شما می باشد و باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

سایر مطالب

طراحی سایت جمعه سیاه
اخبار

طراحی سایت در جمعه سیاه

جمعه سیاه و تخفیف‌های ویژه در هر جامعه‌ای افراد به دنبال فرصت مناسب برای انجام خرید‌های خود هستند. البته بهتر است بجای فرصت مناسب از

هاست-ایرانی-یا-هاست-خارجی
مقالات آموزشی

هاست ایرانی یا هاست خارجی؟

هاست ایرانی یا هاست خارجی؟ مسئله این است! همواره یکی از مسائل حائز اهمیت برای داشتن سایت قوی انتخاب یک سرویس میزبانی یا هاستینگ قوی