چرا باید طراحی سایت اختصاصی را جدی بگیریم؟

طراحی سایت اختصاصی

با دوستات به اشتراک بذار!

فهرست مطالب

به تحریر الهام بهمن پور

در دنیای امروز، فعالیت در فضای مجازی، یکی از اصلی ترین راه هایی است که می تواند در رشد و موفقیت یک کسب و کار، نقش تعیین کننده ای داشته باشد. این فعالیت، می تواند در قالب حضور در شبکه های اجتماعی پرمخاطب مانند اینستاگرام یا طراحی سایت اختصاصی و متناسب با نوع کسب و کار شما یا ترکیبی از هر دو باشد. این موضوع که برای موفقیت بیشتر شما، کدام گزینه از اهمیت بیشتری برخوردار است، موضوعی است که در این مقاله، به بررسی آن خواهیم پرداخت.

رشد بهتر کسب و کار شما با طراحی یک سایت

هر کسب و کار، تعداد مخاطب محدودی را بر اساس منطقه یا شهر محل فعالیت خود می تواند به صورت حضوری پوشش دهد و در نتیجه، دایره افرادی که این شخص و کسب و کار وی را می شناسند، در طول یک بازه زمانی کوتاه چندان گسترده نخواهد شد و برای شناخت وی، کافی نیست. در مقابل، زمانی که یک کسب و کار، وارد فضای پر مخاطبی مانند اینترنت می شود، با بهره گیری از یک محتوای مناسب و تبلیغات کافی، در مدت زمان بسیار کوتاه تری می تواند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند. از طرفی، گزینه های مختلفی برای حضور کسب و کار شما در اینترنت وجود دارد. شما می توانید یک صفحه در یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب مانند اینستاگرام بسازید، یا سایت اختصاصی خودتان را داشته باشید. در بین این دو گزینه، بسیاری از کسب و کارهای موفق، اول به دنبال طراحی سایت خواهند رفت و در کنار آن نیز، از شبکه های اجتماعی، برای تبلیغات و شناخته شدن در میان مخاطبان خود استفاده می کنند.

طراحی سایت اختصاصی

چرا طراحی سایت اختصاصی؟

بیش از 93 درصد از افرادی که به دنبال خرید یک محصول یا دریافت یک خدمت خاص هستند، از موتورهای جستجویی مانند گوگل برای پیدا کردن کالا یا خدمات مورد نظر خود استفاده می کنند. در این فضا نیز، آنچه که پس از جستجو، به مخاطب نمایش داده خواهد شد، معمولا سایت های مرتبط هستند نه صفحات شرکت های مختلف در شبکه های اجتماعی!

به عبارت دیگر، اگر شما یک سایت اختصاصی نداشته باشید، بیش از 93 درصد از مشتریان حتمی خود را از دست خواهید داد. علاوه بر این موضوع، داشتن یک سایت اختصاصی برای شما، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما و کمک به ارائه خدمات بهتر به تعداد بیشتری از مخاطبان شما نیز می شود.

اقتصادی فکر کنید

تبلیغات در شناخته شدن شما و کسب و کارتان در میان رقبا، تاثیر بسیار زیادی دارد. از طرفی، هزینه ای که شما برای تبلیغات حضوری یا تبلیغ در شبکه های اجتماعی انجام می دهید، معمولا بسیار زیاد است و تضمینی برای موفقیت آن نیز وجود ندارد. در مقابل، زمانی که یک سایت مناسب را طراحی می کنید و محتوای با کیفیت و جذابی در آن قرار می دهید، به واسطه نمایش سایت شما در نتایج گوگل، به مرور زمان، میزان ورودی قابل توجهی را دریافت خواهید کرد و همین امر، پس از مدتی باعث رشد کسب و کار شما و افزایش تعداد مشتریان واقعی شما خواهد شد. نتیجه ای که رسیدن به آن با استفاده از تبلیغات سنتی یا بدون طراحی سایت اختصاصی، می تواند هزینه و زمان بسیار بیشتری را از شما بگیرد.

طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

راه اندازی یک سایت برای شما، قطعا مزایای بسیار زیادی را در پی خواهد داشت که پرداختن به هر یک از این مزایا، می تواند به عنوان یک مقاله مفصل در نظر گرفته شود. اما اگر بخواهیم این مزایا را در قالب عناوین کوتاه بیان کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش اعتبار شما در میان رقبا
  • امکان ارتباط بهتر با مشتری
  • قابلیت استفاده از پشتیبانی خودکار 24 ساعته
  • افزایش تعداد مشتریان شما
  • خرید آسان مشتریان بدون نیاز به هماهنگی با ادمین سایت (برخلاف شبکه های اجتماعی)
  • صرفه اقتصادی با توجه به مزایای گسترده آن
  • امکان ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی
  • قابلیت استفاده از محل ذخیره (پایگاه داده یا هاست) امن و با امکانات بالا برای داده های سایت
  • امکان مشاهده تمامی امکانات کالا یا خدمات ارائه شده توسط شما، برای مشتریان و مخاطبان
طراحی سایت اختصاصی

جمع بندی

بسیاری از سایت های پربازدید در اینترنت، روزی در جایگاه شما قرار داشتند. برای موفقیت و شناخته شدن، گاهی حتی ثانیه ها نیز ارزشمند هستند. طراحی یک سایت مناسب با نوع کسب و کار شما، می تواند تبدیل به پله ترقی بسیار موثری برای شما و برندتان باشد اما با همه این مزیت ها، در نظر داشته باشید که این طراحی، باید توسط یک تیم متخصص و با تجربه انجام شود. در صورت تمایل برای استفاده از خدمات طراحی سایت اختصاصی، می توانید با کارشناسان ما در زایت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب نوع سایت و همچنین تخمین قیمت طراحی و راه اندازی سایت، به شما ارائه شود.  

به تحریر الهام بهمن پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب

مشاوره سریع با تکمیل فرم زیر